Kategorie
 
 
 
 
 

Vrácení zboží

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží při vrácení v zákonné 14 denní lhůtě?

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, jestliže prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

Kam zboží vrátit

Spolu s vyplněným https://www.luxusna-spalna.cz/sub/luxusna-spalna.cz/images/odstupenie_od_smlouvyLuxusní ložnice a dokladem o koupi můžete zboží vrátit osobně buď na na naši adresu nebo zaslat zboží na adresu:

Faranees, s r.o
ORGOVANOVÁ 20A
90046 Most pri Bratislave 

Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Při vrácení doručte zboží nepoužité, v původním stavu jako při převzetí (včetně dokumentace, příslušenství apod.). Zboží neposílejte na dobírku, takové zboží nepřebíráme.

Prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu cenu zaplacenou za příslušné zboží ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne přijetí vráceného zboží stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky.

Je dobré vědět

Dodržení 14 denní lhůty

Pro dodržení je rozhodující, kdy je k nám doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí písemná informace, že chcete odstoupit od smlouvy, případně samotné doručení odstoupení is zbožím.

Lhůta pro odstoupení trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující den po převzetí. převezme-li zákazník zboží ve středu, první den se počítá čtvrtek.

Jaké dokumenty přiložit?

K vrácenému zboží prosíme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás (např. potvrzující email z objednávky resp. faktura). Zároveň je třeba přiložit odstoupení od smlouvy.

Jaké zboží nelze vrátit?

Pokud se prodávající a spotřebitel nedohodnou jinak, spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem mimo jiné jsou:

a) poskytnutí služby, pokud její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a došlo-li k úplnému poskytnutí služby,

b) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,

c) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,

d) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,

e) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,

f) prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,

g) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

Léky a ostatní přípravky určené k užívání a zboží osobní hygieny jsou klasifikovány jako zboží, které po otevření nelze vrátit a proto musí být tento druh zboží v původním neporušeném obalu, nepoškozené a nepoužité.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze